angelinadance

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Dagen idah..

Av Angelina Berge - 19 augusti 2012 10:17

Hej bloggen, idag ska min bror ha bowlingkalas så de ser man väl fram emot :)

jag vet inte alls vad jag ska ha på mig :/

Jag har tänk att jag ska ha på mig nån av dom kläderna jag la ut i förrgår :)

de var fyra stycken klädels plagg och om ni skrollar ner lite så kan ni fortsätta att kommentera vilken tröja jag ska ha :*

Och ni kan kommentera på de inlägget med kläderna som jag la ut :D

jag räknar ihop alla och sen och så säger jag vilken tröja de blir :))

aja, just nu sitter jag vid datan och fixar..

de kommer såklart ett eller två videoklipp lite senare :)

så ni får ha de bra så länge, bye :*

 

 
 
Felicia

Felicia

19 augusti 2012 10:53

Hej!
Jag tänkte tipsa dig om en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfrit mobilskal.
Kicka gärna in :)
http://whop.bloggplatsen.se/2012/08/19/8476331-tavling-vinn-ett-valfrit-mobilskal-fran-idiwase/
kram

http://www.whop.bloggplatsen.se

Angelina Berge

19 augusti 2012 10:54

okej :)

 
Lovelysim

Lovelysim

19 augusti 2012 15:04

Jag såg i rampljuset att du gör headers..skulle du vilja göra en till mig? :) gör du gratis? kram

http://lovelysim.bloggplatsen.se

Angelina Berge

19 augusti 2012 22:07

jadå!

 
almispalmis

almispalmis

19 augusti 2012 22:04

Hej! Jag vill veta hur man lägger upp en bild på sig själv :D

http://söndag

Angelina Berge

19 augusti 2012 22:06

hehe..

 
Ingen bild

förlåt

20 augusti 2012 22:58

hej jag vill bara be om ursäkt... jag är fjortis hataren...:-( jag är riktigt ledsen för det jag skrev jag var bara arg och var tvungen att ta ut min ilska.. jag vet att jag inte känner dig så jag vet om att det var fel.. du verkar vara en underbar människa och jag är ledsen!!! :-(

Angelina Berge

21 augusti 2012 11:34

hehe tack..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelina Berge - 12 maj 2013 21:38

Har flyttat bloggportal så checka min nya? http://angelinaberge.blogg.se...

Av Angelina Berge - 11 mars 2013 16:52

Hej på er, de här är andra inlägget jag gör på bloggen idag. alltså av samma inlägg, min data dampade stort och hela inlägget försvann som jag skulle skriva. Men iaf idag har jag vart  skolan. Jag har jobbat matte bara och läst lite. Och mest av allt...

Av Angelina Berge - 11 mars 2013 10:55

Av Angelina Berge - 11 mars 2013 07:35


Hej på er, idag är det måndag. Alltså värdens tråkigaste dag. Men ikväll har jag innebandy träning så de blir kul! Idag i skolan har vi svenska och tema. Sen drar hela klassen till bibloteket för att låna böcker. Imorn har vi idrott så de ser jag f...

Av Angelina Berge - 10 mars 2013 17:06


Jag har precis kommit hem från innebandyn, det blev en störtskön seger alltså :P  Vi hade 3 avbytare och motståndar laget hade 15 avbytare. De var nog den roligaste matchen jag har spelat.   Första perioden: I början var de allt segt som tusa...

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards