angelinadance

Alla inlägg under april 2012

Av Angelina Berge - 29 april 2012 18:32

Hejsan! Jag ska försöka att kunna blogga ;) jag har nt alls tid.. ;( Men ska försöka! :)) <3 jag är jätte glad över alla kommentarer/frågor! <3 idag har jag vart på stan och shoopppattt as mkt>! <3 igår va jag på spa o sen sovde jag över hos en kompis! just nu sitter jag vid datan och mår lite dåligt... Min farmor och farafar är hos mig nu och så! ::) dnart ska vi äta GLASS! <3 Om du vill fråga nåt är det bara att kommentéra eller fråga! ;) ha en bra dag! <3 jag har börjat länka nu! så! tjabba hejdå! ;) Här kommer ett litet klipp! ;)

Av Angelina Berge - 22 april 2012 19:07

här kommer ett klipp! första gången och jag är INTE seriös! :)) <3


 

Av Angelina Berge - 22 april 2012 16:51

Hejsan svejsan! Nu är det så här att jag har gjort min blogg till videoinlägg istället för vanliga inlägg! videorna kommer redigeras och bli roliga! :D jag har en pappa som jobbar med en video och han ska hjälpa mig  och viosa hur man gör effekter och massa av annat! :)<3 Om ni vet vem William Spenz (tror jag att heter) eller lillabloggen, han redigerar och grejar till skit roliga klipp! här ska ni få se ett exempel hur jag kommer att göra! :)

Av Angelina Berge - 7 april 2012 18:04

Hejsan! <3

Igår hade jag ju mina tjejkompisar från innebandy laget! :D

Vi åt godis, chips och tacos och skrattade! Vi tittade på en film i en halvtimme och sen gick vi ut och busplingade, senare blev det så Kaalltt så vi gick in och busringde! :D det va fett kul! :)

Idag har jag varit på stan och shoppat lite.... :) <3 ;D

Glad påsk förresten :) hoppas att ni har det bra idag! :)



 

Tröja: JC, 200kr

Shorts: h&m, 179kr


kraam! <3

Av Angelina Berge - 6 april 2012 09:35

Hej! Ja, Glad påsk alla fina läsare! <3

Jo, idag så ska jag ha mys pys med mina underbara vänner från mitt innebandy lag! :))

Vi ska se på fiilm! och så.... :D

Just nu laddar jag ner filmer och så men jag kan inte bestämma mig vilken film :0

Antingen hunger games eller alvin och gänget 3 eller lemonade mauth!?

OMG jag vet inte vad jag ska göra :0

aja, senare idag så ska ju filippa komma hem till mig och då ska vi fixa för kvällen! :) <3

Aja! bild kommer senare! <3 kraaam!

Av Angelina Berge - 4 april 2012 18:25

Heej! <3

Det var jätte länge sen ju! :)

men idag har ni tur för jag ska börja blogga igen:)))))))

Aja... <3  Om 5 minute ska jag dra och dansa och det ska bli kul!!!

Här komer ett videoklipp ;:)) <3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards