angelinadance

Alla inlägg under februari 2013

Av Angelina Berge - 3 februari 2013 21:34

Hej alihopp, sorry sorry för jag inte har gjort nån länkning.Men skaffa ett youtube konto eller kolla min kanal om du vill få dom senaste videosarna. Här kommer några klipp från youtube. men tryck på bilden på mig som finns på klippet längst upp åt höger, då kommer du direkt till mina videoklipp. men aja, jag finns alltid social på kik,skajp,facebook och youtube.

eller här, men kram

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards