angelinadance

Alla inlägg under november 2012

Av Angelina Berge - 27 november 2012 15:01

Av Angelina Berge - 25 november 2012 20:31

Få gratis smink på:


Av Angelina Berge - 22 november 2012 18:12

Fråga mig massa frågor via kommentar,mail,kik,sms,skype eller facebook!

Av Angelina Berge - 20 november 2012 20:38

Av Angelina Berge - 18 november 2012 09:30

Hej hej bloggen, jag har ju en videoblogg men nu kom de ett inlägg efter 1000 år :* men iallafall, de är så här. Jag hade inte tid att video blogga från fredag-söndag för jag har vart med Alva och hon har sovit över till söndag:) iaf nu tänkte jag dra helgen lite snabbt, I fredags slutade jag klockan 14.00 och då gick jag hem till Signe med min andra kompis Alva..
Sen när klockan var 15.00 var jag tvungen och gå till min andra kompis Alva på hennes skola :3 jag mötte henne vid hennes skola och sen gick vi hem till henne, sen när vi kom fram packade hon sovkläder osv och sen så gick vi ut till en å för att då försöka skynda oss till bussen som gick till rosvalla. Då när vi går på bron så sprang en hund efter oss och hoppade på oss, ägaren sa att hon skulle KOPPLA hunden men hon gjorde Inte de:/ men sen till slut så kopplade hon fast han och sen sprang jag och Alva iväg till busshållsplatsen. Vi fick vänta i 10/15 minuter till bussen. Sen när bussen kom gick vi på och åkte..
Vi kom fram till rosvalla på nolltid och gick in i stora entrén. Vi gick in till ishallarna och titta lite på hockey..
Sen till slut satt vi och vänta på min pappa för att han skulle hämta oss..
Sen kom vi hem och vi lyssnade på musik och åt lite mat :) sen titta vi lite på xfactor.. Sen somnade vi halv 11:)
Lördagen skulle jag spela match..
Jag vaknade klockan 8.00 och jag välte Alva sen.. Vi klädde på oss och så. Klockan 11 var vi tvungna och åka in till stan för att hämta innebandy skorna och klubborna:) efter de åkte vi till sporthallen för att hämta upp bilder :) Sen åkte vi till Arnö, först handlade vi lite små saker till innebandyn.. Till hela laget såklart! Sen åkte vi till hallen i Arnö och mötte alla andra spelare :) sen skulle vi ha ett möte som va 1 timme långt och de är för svårt att skriva :/ sen va vi tvungna att äta med hela laget så en familj hade gjort pasta sallad :)) när vi hade ätit klart så skulle vi ut och jogga ;) sen gick vi in och bytte om.. Första halvlek gjorde mitt lag mål,andra halvlek gjorde motståndarlaget och mitt lag mål, sista halvlek gjorde mitt lag ett mål och de va så här, mitt lag vann med 3-1 :D efter matchen duchade jag och sen åkte jag,Alva och min pappa till sporthallen för att se några andra spela :) Alaget vann med 13-8 :)
Skit bra! Sen åkte vi hem och bytte om och sen åkte vi till rosvalla för att spela bowling! Vi åkte hem en timme efter och då så åkte vi till nåra grannar :)
Vi åt där och drack julmust, sen efter spelade jag och Alva Wii och åt glass :))))) sen gick jag och Alva hem vid klockan 21.30 Sen somnade vi och nu är vi vakna och kanske ska sova lite till :) iaf idag lite senare kommer videoklipp. Här är mitt fan-kort! Hejdå synns senare i ett videoklipp!

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards