angelinadance

Alla inlägg under juni 2012

Av Angelina Berge - 15 juni 2012 10:48

Hej, idag ska jag inte göra nåt speciellt! :d

Jag vaknade precis så lite trött! :)

jag svarar på alla frågor senare idag! <3 <3

Juste jag ska göra en blogg åt min kära vän arbella! <3 Jag ska länka hennes blogg senarfe ! <3:)

Ha de bra iaf, jag ska fixa mig sen kommer en video! <3

Lite videos från igår! :D

Av Angelina Berge - 14 juni 2012 19:40

Hejsan, idag har jag varit på stan, handlat lite grejer.. ;) Just nu sitter jag coh facetimar med arbella..:)

Jag LOVAR att de kommer en video sen vad  jag har köpt! :) :D :D :D

men jag måste dra! , de är bara två personer som har skickat in frågor! snälla ge mig frågor! <3

 

Av Angelina Berge - 14 juni 2012 11:20

Hej på er! jag vaknade precis! tyvär kan man inte kopiera länk koder på min dator men jag gör de senare på min andra dator! aja, just nu sitter jag och äter frukost, jag har en vilodag igen tror jag eller så kanske jag ska va med maja igen!:D 

ah, men jag tackar för alla alla alla alla alla kommentarer och frågor! :D happy girl here! ;)

video kommer senare! tjo då!

 

Av Angelina Berge - 13 juni 2012 21:31

Om ni vill kolla dom senaste videorna så gå in på youtube, sen söker du på: angelinadanceplay

Aja, idag har jag vrt med maja lite, och gjort awsome videos till bloggen! 

FRÅGESTUND FRÅGESTUND FRÅGESTUND FRÅGESTUND

Skicka mycke frågor till mig, jag svara alla i en video på en gång! :)

Hoppas ni skickar runt 20/30 frågor! ;) aja, sitte roch käkar äpple nu, skriv fråger, jag svarar på fredag, alla frågor i en video!

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards