angelinadance

Alla inlägg under december 2011

Av Angelina Berge - 31 december 2011 12:06

Av Angelina Berge - 31 december 2011 10:46

Godmorgon alla bloggläsare och gott nytt år! ;) <3 imorn är det 2012!!!!!!!!!!! 

just nu sitter jag vid dtorn och tråkar....... idag ska man handla lite mer ! ...

jag har tänkt pådet här länge men om nån följer min blogg så följer jag dens okså.... liksom om jag följer tex. Majas blogg och då ska vi liksom följa varandra och säg till om ni vill följa mig så ska jag föja er..... så säg till bara! :)

men nu ska jag äta frukost ( toast) mm.. så GOTT! 

ha det bra så länge så kommer ett videoklipp vad jag ska ha på mig ikväll! ha det bäst!!!!!!!!!

kkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm

Av Angelina Berge - 30 december 2011 20:50

Hejsan bloggen! just nu har jag precis ätit upp min toast! och så kollar jag på rolandz ( tråkigt) ! <3

jag önskar er en gång till gott nytt år! <3 

ni få ha det så bra och jag kommer också blogga imorn! ni får ha det bäst <3> <3 <3 <3 ;)

kraaaaammmmm

Av Angelina Berge - 30 december 2011 19:33

Hejsan igen... nu har jag gjort om headern så vad tycks???

jag blev ganska nöjd med den! jag hoppas att ni gillar den okså!

jag bloggar mer sen ha det bra så länge! <3 <3 ;)

Av Angelina Berge - 30 december 2011 18:34

Hejsan alla bloggare! idag har jag handlat till imorn!!!!!!! och så har jag fixat med mina naglar! Just nu sitter jag och suger på en lakrits karamell! m.m så gott! jag undrar om ni tycker att jag ska byta till den headern jag hade fört av alla??

å juste... min bästa vän antonia kommer hem till mig snart! bara så alla vet så har jag svarat på kommentarer/frågor så ni vet! Jag kommer blogg snart igen och imorn blir det ett videoklipp! ha det bra så länge! <3 <3< 

Av Angelina Berge - 30 december 2011 11:29

Hejsan alla bloggläsare! :) <3 idag ska jag inte göra något speciellt men städa och städa..... -_-

och sätta på mig kläder såklart ( jag har inte gjort det ) ! ;) just nu sitter jag och precis ätit frukost! :) 

jag tror att jag ska byta header igen....

ehm  jag kommer INTE sluta blogga eftersom att alla kanske inte vill det men jag kanske ska testa blogg.se eller myshowromm.se , jag har testat devote det var bra men jag tröttnade lite så jag bytte till bloggpatsen och den är jätte bra!

ni får ha det bra så länge eller bäst! <3 hejrrååp! <3 

Av Angelina Berge - 29 december 2011 22:00

Hej alla söta bloggläsare! <3 idag har jag varit på busiz ! ;) och åkt bil till järna.....

jag har okså målat naglarna! ...... ( amrekanska flaggan ) ! just nu sitter jag och slappar framför datorn och designar min blogg så vad tycks?? jag blev ganska nöjd med headern men nästa gång jag ska designa min blogg så blir det någon färgglad färg! ;) juste.... jag skrev på ett annat inlägg att jag skulle sluta blogga men då så kommenterar en sjukt snäll tjej som skriver : nooo ( eller nåt ) kolla in min blogg vad jag har skrivit skrev hon, så jag kollade på hennes blogg och hennes inlägg hette Angelina<3<3, på inlägget stog det : Hej! :) Angelina är en jätte bra tjej snäll oxo , jag tipsar om hennes blogg : Angelinadance.bloggplatsen.se  ................

Jag blev jätte glad över att hon skrev så! då skriver jag så här:
Du är en jätte snäll tjej och en söt okså!

jag tipsar om hennes jätte bra blogg:

loggbook.bloggplatsen.se

kolla in den där för den är bäst! ;) <3

hejråå!<3 

Av Angelina Berge - 29 december 2011 16:30

Hejsan! <3 jag tror att jag ska sluta blogga! ;) ehm jag har inte haft tid att blogg idag så då vet ni det! jag ska nog sluta blogg på den här bloggen! ha det bra så länge !  <3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards