angelinadance

Alla inlägg under maj 2012

Av Angelina Berge - 21 maj 2012 21:16

Kolla in den här tjejens super fina blogg och själv är hon söt ! --------------------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

www.Kimi.bloggplatsen.se

http://kimi.bloggplatsen.se/

www.Kimi.bloggplatsen.se


kram kram!

Av Angelina Berge - 21 maj 2012 15:53

Hejsan! Idag har jag haft kompisar här och så.. jag har handlat och ätit GLASS! :) snart ska jag på fotboll men jag bloggar senare! just nu sitter jag och lyssnar på musik! så fruktansvärt varmt! :D

Jo då är de en person som skriver riktigt dryga grejer till mig ocg den personen lägger sig i..

Så snälla alla tittare sluta göra mig ledsen när jag tittar på min blogg och läser alla kommentarer/frågor <3

vissa skriver riktigt gulliga grejer och de ska jag tacka för men om jag skriver så här -.- de betyder INGET illa och jag är aldrig dryg i bloggen! Jag försöker vaar så snäll som möjligt och om du tycker att de här är taskigt att skriva: Jag har vissst frågat henne -.- så typ, då menar jag inget illa. bara så ni vet men ni är jätte gullliga ni som kommenterar!..<3

Ha en bra dag och jag bloggar senare!

 

Av Angelina Berge - 20 maj 2012 13:55

Hejsan bloggen! :) Idag ska jag få hit några kompisar som ska sova över hos mig ;)<3 de ska bli myysigt! en video kommer senare kanske! :) nu har jag tänkt att lägga ut videos på youtube från bloggen och svara på frågor via video :D hoppas att ni kommer tycka om det! ;)) just nu sitter jag och slappar och jag har städat mitt rum! ;)) <3 

här kommer en bild från igår!

Peace!

 

haha titta min min! ahahaahah! :)

Av Angelina Berge - 19 maj 2012 16:51

Hejsan nu kommer ett video klipp! ( är nt seriös) :Ö))

Av Angelina Berge - 19 maj 2012 09:57

Hejsan! nu har jag gjort klar en header till en tjej som heter anna, så här ser den ut men den blev nt så bra som jag trodde ;)

 

Av Angelina Berge - 19 maj 2012 09:05

Hejsan! Idag ska jag kanske titta på mitt lag när dom spelar fotboll. sen vet jag inte vad jag ska göra:)  fixa headers och fotografera!:) baka kanske jag okså ska göra! ;* annars vet jag inte:o Här kommer lite bilder jag har tagit över lovet och så:)

     

jag har fler men jag orkar inte ladda upp alla de kommer ta en halvtimme då... :)

Om ni undrar vad de här suddiga är på bilden är de min spegel som är smutsig.. :)<3

ha en bra dag:)))   

?!

Av Angelina Berge - 18 maj 2012 20:51

Hejsan! Jag vill bara säga att ni ska titta in den här tjejens blogg---------->>>>>>>>>


http://ssweetanna.bloggplatsen.se/

http://ssweetanna.bloggplatsen.se/

Titta in please!! :* ha en bra kväll:*

Av Angelina Berge - 18 maj 2012 20:45

En tjej ville veta hur man gjorde ;*

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards