angelinadance

Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelina Berge - 28 oktober 2011 19:44

sitter och är inne på fb <3 ha det b-äst!

Av Angelina Berge - 20 oktober 2011 15:56

jag har inte bloggat på några dagar <3 men nu börjar jag<3 igår hade jag o filip varit ihop i en månad<3 jag har varit i skolan och haft det bra :D just nu är jag taggad för att dansa kl 17!!! hejdå världen (haha skoja!!)

Av Angelina Berge - 15 oktober 2011 17:08

Hej!" jag har varit på en liten ´fest´ typ med min kille, mina 2 bff med sina pojkvänner och Hilda o Hedvig<3 jag hade super! just nu så blöder jag för att min tand är as lös<3 ha det bra!

Av Angelina Berge - 13 oktober 2011 20:13

heej! jag har varit på dans som det gick super duper bra!  just nu messar jag och imorn ska jag sova över hos bästa hilda men hedvig,alva,signe,filip<3,adam och oskar!!!!

Av Angelina Berge - 12 oktober 2011 19:54

hej! just nu sitter jag och laddar ner appar på min mobil och jag saknar filip så jävla mycket och jag har varit hos mina kusiner och jag just nu veta jag ska få ärva massor av kläder från min mammas jobbarkompis dotter! ha det super

Av Angelina Berge - 12 oktober 2011 15:10

Hej! jag har varit i skolan och hade skolfoto gissa vad?? jag såg helt mobbad ut på bilden<3 hate ´photo<3 just nu messar jag filip<3 och är med min kompis felicia<3 jag skriver lite senare<3

Av Angelina Berge - 11 oktober 2011 19:02

Heej! just nu messar jag och lyssnar på musik!  strax ska jag dansa så roligt!

Av Angelina Berge - 11 oktober 2011 17:44

Hej! idag har jag varit i skolan och haft det tråkigt, men en positiv sak iallafall det är att jag får träffa min kille och min vänner<3 imorn ska vi ha klassfoto och varje år ser jag mobbad ut och det är ju inte bra:( jag glömde skriva att idag hade vi idrott och då hade vi orientering det var ganska kul! just nu sitter jag i mitt rum och bloggar och har precis bakat kokos bollar m.m.m<3 nu ska jag faktiskt fixa mina naglar till imorn och välja kläder! ha det bra alla tittare<3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards