angelinadance

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Angelina Berge - 5 juli 2012 11:29

Hejsan, jag har varit borta i 2 veckors tid och tyvär inte haft tid att blogga!

Imorn ska jag dra till spanien, jag kommer tyvär inte hinna blogga men efter jag har kommit hem så kommer jag lägga upp massa av bilder! kanske ett videoklipp okså..?

När jag loggade in här idag så fick jag riktigt onöfdiga kommentarer!

jag blev skit ledsen så snälla sluta med detpå en gång! jag blir skit förbannad!

alla som undrar vart jag göra mina videos,headers och så kan jag skriva nu här!

Jag redigerar mina bilder på photoshop.

Jag gör mina headers på Photoshop, Picasa , Gimp och picmonkey :)

Jag gör mina videos antingen på Imovie för Mac book pro eller Windows movie maker !


Här kommer en video till en abv mina bästavänner verkligen!

Julia heter hon :*


  De är till henne! Vi synns på bloggen den 17 juli på en tisdag, då kommer jag tillbaks med massa av bilder! :D

Adios

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards