angelinadance

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Angelina Berge - 23 augusti 2012 20:54

Hej bloggen! här kommer fyra videor jag har gjort idag!

tryck på länkarna, de är videonlogg och svar på frågestunden! :D

Jag har en videoblogg nu, inte en vanlig blogg :DDDD

jag kanske skriver lite ibland men videoinlägg ska vara upp varje dag! :DDD

Imorn kommer jag inte vara så social mot bloggen för jag är på tomtis  


                                                                                                                                        http://www.youtube.com/watch?v=jtBr6aagU...ture=channel&list=UL   

                                                                                                                                                                  http://www.youtube.com/watch?v=YJbPzIFSf...=channel&list=UL

                                                                                                                                      http://www.youtube.com/watch?v=CqItM1FB_...=channel&list=UL

                                                                                                                                      http://www.youtube.com/watch?v=ALMbAvBuY0g&feature=channel&list=UL 


 

Av Angelina Berge - 23 augusti 2012 14:38

Hej bloggen, jg har haft de riktigt kul med Fanny och Isabell, vi har skrattat, busringt random personer... Vi ringde till en arab som fattade ingenting, vi snackade med personer som vi inte ens kände:3 de va grymt kul.. Snart ska vi åka till Fanny, jag ska hämta mina sov grejer som jag glömde hos henne och Isabell och Fanny ska hem :/ vi har iaf haft grymt kuligt..!:))
idag vet jag inte vad jag ska göra men jag ska blogga och göra videoinlägg :*
Jag vet inte alls vad jag ska göra, ska jag verkligen vlogga? Kan inte bestämma mig men de är ni som bestämmer:) snart ska jag fixa mig så jao, måste va lite snygg till videoinlägget? Näh men jag har inte borstat håret och så;) de här va lite kortis inlägg men jag ska gör oftast jätte långa men den här va lite kortiis:(
På måndag blir de fotboll igen och sen på onsdag, om några veckor börjar jag på daans, ska gå 3 gånger i veckan, om några veckor börjar inebandyn har längtat grymt mycket! Och på måndag börjar skolan -,'- orkar inte gå i skolaan.. Vart värsta dåliga vädret på hela sommarlovet -,- men vill träffa kompisarna.. Video kommer kanske om nån timme ;) Bye så länge

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards