angelinadance

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Angelina Berge - 21 augusti 2012 11:34

Hej bloggen!

Ska jag börja vlogga? (videoblogga)

jag har funderat på de och de verkar awsome :'D

aja, väntar på svar från er alla då! :)

just nu har jag ätit frukost och tittat på tv, sen idag vet jag inte alls vad jag ska göra :S

Film väder idag jaow, jag och mamma ska väl tittta på film som vi gjorde igår lite :))

Åh, jag hatar verkligen att de är dryga personer som skriver äckliga kommentarer och frågor...

men vet ni vad..? Jag ska lära alla ni med blogg, När man skaffar blogg då får man vara berädd att de kan komma massa dryga kommentarer och frågor, men skit i det för jag säger bara så här, jag har hatare och jag har älskare :D

Jag säger bara hur de är och så :<)

Om de är någon som kriver nått tokigt, du kan svara men inte drygt..

Aja, lite tips...

Men nu var frågan om jag skulle börja med videoblogg ist? :)

ni kan svara antingen på kommentar eller fråga :DDD

Ha en bra förmiddag så kommer video alldeles snart :*

 


Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards