angelinadance

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Angelina Berge - 20 augusti 2012 21:00

Jag tycker att alla borde kika in på min bästavääns blogg :*


www.iisabellofsweden.blogg.se

www.iisabellofsweden.blogg.se                                                                                            www.iisabellofsweden.blogg.se                                                                                         www.iisabellofsweden.blogg.se                                                                                                                      www.iisabellofsweden.blogg.se


Ska jag börja videoblogga helt?

Kommentera ja/nej :)

 

Av Angelina Berge - 20 augusti 2012 20:07

Hej bloggen, idag har jag jobbat med denna braiga video :*

hårt jobb, de tog mig ungefär en timme att göra videon även fast den är 5 minuter..

Kommentera om du vill ha fler videos :*

du betämmer vilken slags video jag ska ha! :*

Av Angelina Berge - 20 augusti 2012 16:55

Hej igen bloggen, riktigt många gillar att se mina videos :)¨

alla har inte sett mina senaste så jag lägger ut dom hä istället :)


                                                                                                                                         http://www.youtube.com/watch?v=pOh2jfTF_...ture=channel&list=UL                                   http://www.youtube.com/watch?v=-mmDu5gCr...ture=channel&list=UL                                      http://www.youtube.com/watch?v=C0Vfqb1I5...ture=channel&list=UL                                     http://www.youtube.com/watch?v=sJPe8zNfY...=channel&list=UL

http://www.youtube.com/watch?v=ctWcBSS-JM4


här är några videor som jag inte har lagt ut på bloggen :)

Tryck på länkarna för att komma till videorna, Tryck på ''videoklipp'' :)

eller kanal <3

bye'

Av Angelina Berge - 20 augusti 2012 16:31

Hej bloggen, Idag har jag vart på frissan riktigt tidigt och jag blev skiiit nöjd :D

Jag gjorde min dip dye äntligen :D och sen klippte jag upp mitt hår! <3

Sen har jag typ vartt ute lite och så..Kulig dag asso..

sen loggade jag in nu och ser att de är nån omogen person som skriver att jag är en fjortis och att den personen hatar mig, den personen som sitter bakom skärmen och skriver så ser säkert ut som en ko..

Tycker att de är idiotiskt såklart, hoppas inga fler gör de för jag blir ju ledsen som faan..

aja, snart ska jag och mamsen se alla twilight filmer :D ska tvinga henne att köpa goodis :)

Men de va typ allt för mig :) Här kommer en video på mitt nya hår :*

Kommentera vad du vill ha för slags video som jag KOMMER lägga ut på youtube :) 

Skriver såklart vem videon är önskad ifrån, de är bara att kommentera :* jaow, Frågesvaren kommer jag ta upp ikväll och ni kan fortsätta skriva frågor till mig :*


Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards