angelinadance

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Angelina Berge - 18 augusti 2012 18:59

Hej bloggen, idag har jag varit upptagen med att vara på amerikansk fotboll :)

mellan baltic beats-södertälje :) de var väl spännande och coolt :)

video kommer om några minuter så håll utkik just mu är klockan 19.06 och om typ 10 minuter kommer videon :)

KANAL: Angelina berge :)

iaf, sen träffade jag min kusin på rosvalla som jag har saknat grymt mycke.. ;(

och min farmor och farfar och alla andra i släkten :D

vi va där kanske i 3 timmar?!<3

kul iaf, sen kom jag hem och dusha och snart är det tv för mig, sommarkrysset :D 

min förebild kommer vara där idag och sjunga :) ISA TENGBLAD :DDDDDD

Jag är fett avispå min bästavän isabell som kommer vara på grönan idag och se henne!! 

hoppas att hon ger mig en autograaaaf :*

när jag fick reda på de fick jag klassisk damp ohyes..

jaja, lycka till till henne dårå!

aja, sen åt jag mat och nu sitter jag här uppe och bloggar till er såklart :*

snart ska jag spela in en video jue så bye bloggen!

ha en trevilg kväll..

 

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards