angelinadance

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Angelina Berge - 23 juli 2012 22:32

Kommentera vilken annan video jag ska göra!

tjo

Av Angelina Berge - 23 juli 2012 20:13

Hejsan! Idag har jag handlat och bakat!

jag bakade cupcakes, dom blev super goda! bild kommer jag lovar!

Iaf sen när jag bakade kom en kompis och jag gick ut med han :D

vi hoppade studsmatta och spelade spel ;D<

Just nu sitter jag och äter mina cupcakes?!

vill ni att jag ska göra mer roliga och redigerade videos?

kommentera isf! ;D

Bloggar kanske senare idag..<3

men ha en bra kväll nudå!

bjuder på en bild:*****

 

Av Angelina Berge - 23 juli 2012 11:17

Hejsan svejsan på dejsan <3
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag, men jag ska väl blogga ;D
Iaf just nu så har jag precis ätit frukost och jag snackar med Julia nu, vi planerar grönalund om 10 dagar, de kommer bli fett kul :))))) såklart kommer vi fota/filma när vi åker insane/frittfall och går in i spökhuset! :)) iaf jag nu ska jag gå in på grönalunds webb sida!
Ha en bra dag och en video kanske kommer senare :*
Bjuder på en bild!!

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards