angelinadance

Alla inlägg under januari 2012

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 09:56

Hejsan svejsan alla bloggläsare! :) jag vaknade precis nu.......... om en halvtimme ska jag åka och handla!!!!!!!!:) <3

just ni ska jag ta på min one piece :) :D ! <3 .::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::'

Ni får ha det så jätte bra så länge!

juste......................................jag har fixat till rullande text :) jag är sjukt nöjd över den! ha det bäst!

Av Angelina Berge - 3 januari 2012 19:57

Hejsan! just nu sitter jag och har tråkigt men jag har typ haft slapp dag idag! ( skönt)

Imorn ska jag gå och kolla på bio!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stig helmer ska jag se på:)

jag kommer blogga snart igen!

Juste.... jag hade ätit mat och det var super duper GOTT! 

ni får ha det så jätte bra! 


kkkkkkkkkrrrrrrrrrrraaaaaaaaammmmmm! :)

Av Angelina Berge - 3 januari 2012 16:23

En egen korgegrafi ska innehålla:


¤ Helst något överasskande ( stavas)

¤ Mycket rörelser

¤ Gärna egna steg ( påhittat av sig själv)

¤ Både danssteg med fötter och armar

¤ Man bestämmer om det ska vara en rolig dans eller ja det spelar ingen roll!

¤ Man kan göra en dans korgegrafi som en saga

¤ Helst ska man överdriva på Streetdance, Popping, hip hop och massor av mer stilar som passar att man överdriver


det va lite tips........................


just nu ska jag gå ner o kolla på tv! 

ha det bra så länge!

Av Angelina Berge - 3 januari 2012 11:00

Hejsan svejsan och godmorgon bloggen! jag vaknade precis så det är därför jag inte bloggade! ;) idag vet jag inte vad jag ska göra....... jag ska väl ändå hitta på nåt :) just nu sitter jag och är  sjukt trött --_--  <3 <3 ehm ja, nu ska jag äta frukost! ha det så bra så länge!!!   

Av Angelina Berge - 2 januari 2012 16:57

HEJ bloggen! snart ska jag spela innebandy :)    det ska bli roigt och få träffa mina kompisar okså!:)I :!

just nu sitter jag och kollar på topplistor! och jag är med i alla förutom 2 eller 3! ;) are så happy!!!!!!!

och är inne på facebook! <3 <3 ;) :) jag har dansat grymt mycket idag ( roligt ))))))) <3  <3:)

ha det bäst så länge så kommer jag blogga senare! 

Av Angelina Berge - 2 januari 2012 10:52

Godmorgon på er! bara så alla vet så har jag svarat på frågor/kommentarer! <3 

idag ska man till innebandy! ;) just nu sitter jag vid datorn oich tråkar-_- jag vaknade vid 10 därför jag inte har kunnat blogga! det kommer ett videoklipp och såklart ska jag blogga mer! 


 

Av Angelina Berge - 1 januari 2012 22:38

Det är så här att jag kommer jobba med alla headers idag och imorn så alla vet det nu! ;)

Jag har typ 10 headers att göra eler mer, så vissa headers kommer ut på min blogg imorn och på hajpan sa så stog det att det var headers klara men jag gjorde  den hajpningen för jätte länge sen! om du kollar ner lite i bloggen eller byter sida så kommer du se typ fyra eler fem headers ( kan inte hur många) ! så om någon undrar varför det  står så på hajpan så är det så! ni får ha det så jätte bra nu <3 < 3! Godnatt så bloggar jag imorn! hejråå!<3 


 

Av Angelina Berge - 1 januari 2012 22:38

Det är så här att jag kommer jobba med alla headers idag och imorn så alla vet det nu! ;)

Jag har typ 10 headers att göra eler mer, så vissa headers kommer ut på min blogg imorn och på hajpan sa så stog det att det var headers klara men jag gjorde  den hajpningen för jätte länge sen! om du kollar ner lite i bloggen eller byter sida så kommer du se typ fyra eler fem headers ( kan inte hur många) ! så om någon undrar varför det  står så på hajpan så är det så! ni får ha det så jätte bra nu <3 < 3! Godnatt så bloggar jag imorn! hejråå!<3 


 

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards