angelinadance

Alla inlägg under januari 2012

Av Angelina Berge - 14 januari 2012 23:25

Hejsan! idag har jag haft fullt upp! :D jag har kollat på innebandy match och dansat!

Bara för att jag har dansat hela dan så har jag växverk! <3

i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juste det kmr ett videoinlägg imorn med ellen! :) <3 

vi ses senare! :) <3

Av Angelina Berge - 13 januari 2012 14:41

Heej! idag har jag varit i skolan och jobbat som bara den......

jag är sjukt nöjd med mitt arbete! :D

Idag är det Fredag den 13!!!!!! oturs dagen!

.) just nu sitter jag och tråkar på mitt rum!

Jag ska gå ner och äta något... hungrig!

senare ska jag hitta på någonting!

imorn ska ellen komma hem till mig + vi ska till min släkt o äta middag!:)

Kommer blogga mer sen.......

'TJaråå! <3 

kkkrrrrraaaaammmm!

 

Av Angelina Berge - 12 januari 2012 16:28

Hejsan! jag har varit i skolan idag och det var väl roligt '' roligt'' --__--! HIHI

Idag ska jag på innebandy och det ska bli jätte rolight faktiskt!

min dans börjar v.4 så alla vet, det e därför jag inte dansar i veckan! 

<3 just nu sitter jag och tråkar...........

tråkigt va?

i skolan fick vi godis och socker bit för det va typ smak sak eller ja man skulle gissa vad man åt på :D ! <3

HA DET BÄST SÅ LÄNGE..............! 

thjao!

 

Av Angelina Berge - 10 januari 2012 17:34

Hejsan! ;)<3    förlåt om jag nt har bloggat :D jag är lite upptagen men jag bloggar typ vid 6 ! ;) <23

tjaaåår!

Av Angelina Berge - 10 januari 2012 07:37

Rubriken säger allt! Godmorgon! ;) :D skola nu då -_- ! kmr blogga mer sen ;) :D krrraaammmmm!

 

Av Angelina Berge - 9 januari 2012 20:50

Hejsan bloggen! jag har precis duschat och varit på innebandyn!

innebandyn var rolig + det gick jätte bra förutom att jag sköt ett jätte hårt skott på en pappa som var målvakt! :S

Hihi! just nu sitter jag och kollar på tv ( sveriges mästerkock) ! :D

imorn blir det skola då... --__--

jag längtar till sommarlovet :D 

!! !!

!_!  MEN DET GÅR VÄL bra då i skolan imorn! ;)

snart ska jag okså åka till mexico okså!!!!!!!!!!!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa l'ängtar!!! <3 <3 ;) :D

 

Av Angelina Berge - 9 januari 2012 16:22

Heej!!<3 snart ska jag dra till innnebandyn :D ;) och ska blir otroligt roligt! ;) hhiihhi! ;)

 

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards