angelinadance

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Angelina Berge - 6 januari 2012 20:12

Hejsan bloggen! jag har precis kommit hem från en, ja vad ska man säga! , jag vet inte..........

jag har ätit en mexikansk kaka och en bull kaka! ;) skit gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara så alla vet så har jag svarat på frågor, kommentarer! ;)

det  kommer kanske ett videoklipp för att det är svårt och förklara vad jag har gjort! ;)

ha det bra så länge!m

jjjjkkkkrrraaaammmm!<3

Av Angelina Berge - 6 januari 2012 15:37

Hejsan bloggen! ;) just nu sitter jag o har tråkigt!

idag har jag vart med min kompis filippa! :) senare ska jag till min pappas moster ;)

jag har haft det grymt kul med filippa! 

vi har spelat,varit ute och åkt scooter! 

haft kul med dig filippa! ;) <3

ha det bra så länge!

har okså svarat på alla frågor och kommentarer så ni vet! 

hejråå! 



kkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm

Av Angelina Berge - 6 januari 2012 09:26

Hejsan alla bloggare! idag ska jaa med min kompis Filippa! kanske kommer ett videoinlägg och lite bilder! 

Just nu gör jag inget, jag sitter och slöar!! imorn är det helg..... sen skola -_- 

jag kommer kanske hinna med ett videoinlägg innan hon kommer!

jag kommer blogga snart igen! 

kraaaammm!  

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards