angelinadance

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 22:30

GODNATT BLOGGEN! <3 

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 18:54

Om du inte tror på det här så testa själv! Skicka ett sms till 118118 och så skriver du samma sak som jag skrev fast med ditt namn så får ni se! ;) ha det bäst! 

 

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 18:12

Hejsan! förlåt för att jag inte har bloggat för att vi hade inget nätverk! jag vet inte om jag är magsjuk för jag har ätit grymt mycket idag och har inte spytt upp nåt!<< ha det så bra så länge så kommer jag blogga om en kvart eller nåt!

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 10:20

Hejsan igen...

det blir inte att åka och handla med mamma för jag är magsjuk.... :(

men det bästa med att vara magsjuk det är att få dricka coka cola! <3 :) 

ha det så bra så länge! <3<3<3;)

Av Angelina Berge - 4 januari 2012 09:56

Hejsan svejsan alla bloggläsare! :) jag vaknade precis nu.......... om en halvtimme ska jag åka och handla!!!!!!!!:) <3

just ni ska jag ta på min one piece :) :D ! <3 .::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::'

Ni får ha det så jätte bra så länge!

juste......................................jag har fixat till rullande text :) jag är sjukt nöjd över den! ha det bäst!

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards