angelinadance

Alla inlägg under december 2011

Av Angelina Berge - 25 december 2011 08:36

Hejsan! igår var det ju julafton och jag ska skriva vad jag fick! Iphone 4s , one piece, bak bok, kläder från h&m och gina tricot, presentkort på gina tricot och h&M, godis låda 2x, änglar, jet set klocka, scooter och typ massor av andra saker som jag inte orkar skriva mer! jag hoppas att ni har haft en bra julafton! just nu sitter jag i  min one piece och är grymt nöjd över min one piece och min iphone 4s !  !  !< 3 < 3<3  :) ;) idag ska jag åka scooter med min faster och bror! ;) ni får ha det bra så kommer jag blogga mer sen! ;) goodbye!

Av Angelina Berge - 24 december 2011 10:45

Hejsan bloggen! jag har öppnat 2 presenter hitills och i den första fick jag en Jet set klocka i rosa och sen den andra presenten fick jag en iphone 4 S ! HAPPY! jag blev grymt glad!!!!!!!!!! ::::))))))))))))) tjarååhh!<3

Av Angelina Berge - 24 december 2011 07:11

Hejsan! God jul på er ! :) ni ska få en julklapp av mig,julklappen är att jag kommer svara sanning på varje fråga eler kommentar, det är som frågrstund med sanning! :) så det gäller idag och imorn! just nu ligger jag i min säng med min dator! om en liten stund ska jag gå och väcka min brosa och mina föräldrar så att vi kan öpnna julklappar! ) :)

ni får ha det så himla bra nu och fråga på! GOD JUL! <3  

Av Angelina Berge - 23 december 2011 18:59

Hejsan alla söta bloggare! jag har svarat på 2 frågor från robin som jag inte ens vet vem det är...

men jag bloggar mer senare och juste jag har fått en skit lös tand!! ha det bäst! <3

Av Angelina Berge - 23 december 2011 16:39

Hejsan! ::::))) imorn är det JUL! hoppas ni får det br då! jag vet inte om jag ska blogga imorn men jag hoppas det! ha det bäst! tjao

Av Angelina Berge - 23 december 2011 09:57

Hejsan alla bloggare! jag har precis hoppat ur duschen  och svarat på många frågor + kommentarer! så alla vet att jag har svarat på kommentarer och frågor så kolla! :) ha det bäst!

Av Angelina Berge - 23 december 2011 08:36

Hejsan alla läsare! alla som ville ha en header dom kommer vara klara ungefär efter jul för att vår dator dampar sig -_-

men så alla vet det! men alla som vill ha den måste förklara för mig hur ni vill ha den! men  ha det bäst! <3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards