angelinadance

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Angelina Berge - 27 december 2011 20:32

Hejsan alla söta bloggläsare! ;) <3 <3idag har jag varit med julia och pantat burkar! ;) just nu sitter vi i våra pyjamas och har det ROLIGT! fast vi gör typ inge! ;) ni får ha det bra så länge så får vi se om det kommer något mer inlägg eller videoklipp! <3 hejrråå! ;)

Av Angelina Berge - 27 december 2011 12:35

       Hej! just nu fixar jag med headers jag har gjort fyra styckna men håller på med en till här kommer headerna!

du som ville ha en header måste säga hur du vill ha den! ;) om du inte blir nöjd med den ¨så gör jag om den som du vill ha! ;:)

    ps:jag visste inte hur den här tjejen ville ha sin header! tjejen som är över här den bilden med svart bakrund!:)

Av Angelina Berge - 27 december 2011 08:50

Hejsan bloggläsare! <3 idag ska min kompis komma från stockholm till lilla söta staden Nyköping! ;) < 3 just nu sitter jag i min one piece och lyssnar på  MANGE BJUDER!! mange mange mange bjuder mä mä mä mä mange mämä!

jag kommer göra ett videoblogg med min kompis när hon kommer till nyköping ! !! så håll ut kik!

men jag kommer göra ett videoinlägg nu så ha det bäst!! <3 < 3  

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards