angelinadance

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Angelina Berge - 22 december 2011 22:01

Hejsan alla bloggare ! <3 bara så alla vet så har jag svarat på alla kommentarer och frågor så ni kan kolla på svaren! ;) snart en dag kvar till jul ju! är så glad över det och tänk att det har gått så fort! OMG! <3 vi ses ha det bäst!

Av Angelina Berge - 22 december 2011 20:10

Hejsan alla bloggare! jag har bakat polka knäck och is choklad! jag blev jätte nöjd!   

Av Angelina Berge - 22 december 2011 18:50

Hejsan alla läsare! just nu sitter jag och tråkar! bara så alla vet så har jag svarat på alla frågor och kommentarer så om ni hade någon fråga eller kommentar så kolla på vad jag har svarat! om du vill ha en  header så skicka bilder till :

angelina.duvet@live.com

! ha det bäst!

Av Angelina Berge - 22 december 2011 16:22

Hejsan alla bloggare! idag har jag slutat i skolan och det är ju bäst! 2 DAGAR KVAR TILL JUL!!!! ska bli skit kul ju! 

jag kom nyss hem från Hilda,anna och hedvig och har öppnat julklappar ! ;) just nu har jag precis svarat på kommentare och frågor! ;) alla som har skickat frågor och kommentarer måste veta att jag har svarat på dom nu så kolla in! ha det bäst! :) 

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards