angelinadance

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Angelina Berge - 21 december 2011 20:50

Hejsan alla bloggare!" ;) mitt nätverk har inte fungerat därför har jag inte bloggat! ;) just nu sitter jag och väntar tills på att klockan ska bli nio! eftersom berg flyttar in!!!! imorn slutar jag i skolan 12 och sen jullov! men efter skolan ska jag dra till mina kompisar Hilda,Anna,Signe,Alva och kanske Hedvig! vi ska julkappsbyta elr nåt sånt har jag för mig! men jag vet inte om jag kmr blogga mer just nu idag! aja men kanske ! Godnattt! <3 <3   

Av Angelina Berge - 21 december 2011 15:26

Hejsan alla sjukt söta bloggare! ;) idag har jag varit i skolan och vi fick disekera FISK + VILDSVINS HJÄRTA OCH LEVER!ÅÅÅÅ så äkligt det va! ;))) o sen hände det en annan sak som jag int eblev ledsen för ;) 

just nu sitter jag o svarar på frågor! men bara så alla vet att jag har svarat på alla frågor nu så om ni har ställt en fråga så kolla då! ;) ha det bäst! ;)

Av Angelina Berge - 21 december 2011 07:52

Tjenare bloggläsare! :) jag har precis vaknat och snart ska man dra till skolan! men nu sitter jag och bloggar och svarar på frågor! ha det bäst! m:)

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards