angelinadance

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Angelina Berge - 20 december 2011 21:16

Hejsan! jag har fått grymt många frågor och ni kan kolla för att jag har svarat på dom :) om ni vill att jag ska göra en header så får ni skicka bilder till: angelina.duvet@live.com

ha det bäst kommer blogga mer snart för att jag ska kolla på house! ;)

Av Angelina Berge - 20 december 2011 21:16

Hejsan! jag har fått grymt många frågor och ni kan kolla för att jag har svarat på dom :) om ni vill att jag ska göra en header så får ni skicka bilder till: angelina.duvet@live.com

ha det bäst kommer blogga mer snart för att jag ska kolla på house! ;)

Av Angelina Berge - 20 december 2011 19:21

  

här har jag hennes header med text! <3  

Av Angelina Berge - 20 december 2011 19:19

Hej´san alla läsare! den här bilden är den första headern jag har gjort till nån jag inte känner!   

fast jag får fråga henne om hon vill ha en text! ha det bäst!

Av Angelina Berge - 20 december 2011 18:16

tjenare bloggen! jag har precis pluggat två stycken matte.... -_- jag gillar verkligen INTE matte! men jag sitter o kollar runt på facebook lite! idag är jag sjukt trött MEN jag var med i tidningen idag:) jag har skickat in mig själv i tidningen som kallas '' planket'' där är det en bild på mig och så har jag skrivit till mina underbara vänner....

<3 <3 ;) ha det bättre än bäst! <3

Av Angelina Berge - 20 december 2011 16:04

Hejsan bloggen! idag har jag varit i skolan och haft lite kul.... just nu e jag vrålhungrig och ska kolla på tv! ha det bäst! jag bloggar mer ikväll! ;)

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards