angelinadance

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Angelina Berge - 19 december 2011 21:35

Hejsan igen! jag har precis badat och dom som har skickat frågor till mig om ni undrar så har jag svarat och kolla vad jag har svarat;) ni som ville ha en header det är bara att skicka bilder till : angelina.duvet@live.com

så om ni vill ha en design så måste jag få bilder av er annars kan jag inte göra headern;) men om du vill ha det så skicka in bilder och förklara hur du vill ha desigern tillexempel: jag vill ha lite skrivstil text där det står....., eller jag vill ha turkos blå färg med en liten ..... på ;) så det va lite exemperl ungefär men sen när jag har gjort den så skriver jag i eran blogg och då får ni säga er email! men jag tvingar er inte för en sån tjej är jag inte;) ha det jätte bra men jag kanske bloggar lite mer men jag ska snart sova! men ha det bra! <3

Av Angelina Berge - 19 december 2011 20:35

Hejsan igen.... om ni vill ha en design ( header) så skicka hur många bilder du vill till: angelina.duvet@live.com

de spelar ingen roll vilka bilder det är men skicka bilder och sen vill jag ha eran e-mail så att jag kan skicka headern till er men om ni undrar så är det inte pizap! men skriv till mig om du vill ha en ! sen kommer jag fråga er vad det ska vara för färger och text om ni vill, ni får beskriva för mig hur ni vill ha det! hejdå ! 

Av Angelina Berge - 19 december 2011 20:17

Hejsan bloggläsare! jag har precis kommit hem från innebandy träningen och det var toppen bra! vi hade match ( träning) och jag gjorde 4 mål i krysset okså! ;) imorn är det skola då men det klarar man väl! ha det super duper bra! <3  

Av Angelina Berge - 19 december 2011 18:03

Heyy! nu ska jag dra till innebandyn ni får ha det bra men sen kommer jag och blogga! ha det så himla jätte bra! ;)

Av Angelina Berge - 19 december 2011 16:48

 


Hejsan igen! det här på bilden är jag och min kompis Ellen som hade en grym helg för länge sen! men snart ska jag åka till innebanyn! ha det bäst! <3 <3 ;)):D 

Av Angelina Berge - 19 december 2011 15:36

Hejsan bloggen! <3 idag har jag varit i skolan och det var skit kul men bara lite möte** aja men just nu sitter jag o bloggar jag kom precis hem! ;) idag ska jag ha INNEBANDY;) jag kmr blogga mer ikväll! ha det bäst men om du vill ha en design ( header) så kommentera din e-mail adress då får du min! vi ses ! 3< <3 <3   

Av Angelina Berge - 19 december 2011 06:47

Hejsan! jag har precis vaknat och jag e sjukt trött! <3 snart ska jag dra! men nu måste jag gå ! <3 hejdå jag bloggar när jag kommer hem! ;) :) <3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards