angelinadance

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Angelina Berge - 18 december 2011 20:14

Hejsan igen.. jag har tänkt lite på om att göra en design (header) till nåns blogg, om du vill att jag ska göra design till din blogg så får du kommentera eller skicka som en fråga! isåfall så säger jag min e-mailadress och du får skicka bilder till mig och förklara ( färg,text) typ hur headern ska se ut! det är självklart GRATIS om någon undrar! men då vet ni det i allafall! ha det bra! <3   

Av Angelina Berge - 18 december 2011 20:08

Tjenare bloggen! <3 dag har jag varit med Ebba och Filippa och varit ute i snön :D det snöar o snöar o det slutar aldrig! jipppeyyy! <3 men jag vill ha sommar nu!!! aja nu kan int ejag blogga mer för att jag e lite upptagen bah! <3 hejjjdddååå sööööttttttaaaaassssttttteeeeee bloggarna! <3 < 3

Av Angelina Berge - 18 december 2011 11:19

Godmorgon alla fina läsare! <3 idag ska jag köpa julkapp till min brosa! <3 tror jag! ;)));););););) 

just nu sitter jag o tråkar o e sjukt trött:: -_- !  <3 men aja jag bloggar mera ikväll.....<<2 <2 <2z3 < 3< 3 fail...

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards