angelinadance

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Angelina Berge - 8 december 2011 07:48

Heejjjssaann ! <3 igår kunde inte jag blogga för jag var sjuk då men då hade jag ( feber )men nu är jag bara förskyld!men idag ska jag  dansa men jag ska ändå vara hemma från skolan så att jag blir helt frisk men det gör ingeting med att jag är förskyld! idag på dansen så vi ha myspys <3 <3 kul va? o sen på lördag då är det premier för mig!" ( dansuppvisning) !<3 '''''' imorn kommer min älskade ellen hem till mej och sover över sen på lördagen då åker hon o ja till tessin kl 10:30 o kanske möta antonia! <3 <3 aja men nu mår jag bra iallafall så då får jag gå till skolan i morn !!! jipppiiii ! ! ! #<<3 <3 <3 <3

Följ gärna bloggen!

Välkommen till min videoblogg!

Presentation


tja cooling!

Mig själv :P

Hejsan! jag heter Angelina och är 11 år ! Mina intressen är att Dansa, spela innebandy, spela fotboll och fotografera!:D

 

Ni kan ta kontakt via e-mail:

angelina.duvet@live.com

 

 

Jag hoppas att ni gillar min blogg :D 

Om ni har några frågor så fråga på!

Följ mig på Instagram, @angelinaberge

byye!

Kontakt:

 

Fråga mig

256 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra för videos?
 Haul-videos :*
 Tags :*
 Challenges :*
 Sminkningar :*
 Jag har kommenterat vad jag vill ha för videos :*

Få gratis smink!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

gästbok


Skapa flashcards